شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۹۵۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار تایپوگرافی هنرمندان گرافیست را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «خط کوفی کاف» مجموعه‌ای از آثار تایپوگرافی بانوان هنرمند و جوان به نام‌های شیدا شکرائی، فاطمه حاتمی، بنفشه حاجی میرآقا، فرشته رنجبر، پرستو نور محمدزاده و پریسا شکراللهی است که شنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد و تا پایان این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه در رشته گرافیک است.

شیدا شکرایی، کارشناس ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی است و حضور در نمایشگاه گروهی کیف‌های دست‌دوز اشبالت در گالری شریعتی، نمایشگاه تابلوهای کوچک در گالری شریعتی، نمایشگاه گروهی چاپ فلز ژوژ در گالری شریعتی، نمایشگاه گروهی پوستر ژوژ در گالری هپتا، نمایشگاه نقاشی‌خط در گالری هپتا و شرکت در جشنواره نقاشی‌خط جوان، از سوابق هنری وی است.

پرستو نور محمدزاده، دانش‌آموخته کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی در نمایشگاه گروهی کیف‌های دست‌دوز اشبالت در گالری شریعتی شرکت داشته و از استادان وی می‌توان به نوید برزنجی و روح‌الله داخانی اشاره کرد.

فرشته رنجبر، کارشناسی ارتباط تصویری، تا کنون دو نمایشگاه در فرهنگ‌سرای اندیشه با عنوان خط دست آزاد، نمایشگاه خط کوفی در گالری هپتا و نمایشگاه جشنواره روح‌الله خمینی در فرهنگ‌سرای نیاوران برپا کرده است.

پریسا شکراللهی، دانش‌آموخته کارشناسی گرافیک در جشنواره نقاشی‌خط جوان حضور داشته و نمایشگاه خوشنویسی در گالری هپتا برگزار کرده است.
بنفشه حاجی میرآقا نیز کارشناس ارتباط تصویری از دانشکده دکتر شریعتی است و زیر نظر استادانی چون مصطفی خزایی و روح‌الله داخانی آموزش دیده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۰ آبان ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما