چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۹۵۲۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح شنبه ۲۰ آبان ماه از فرهنگ‌سرای کار و تعاون بازدید و زمینه‌های همکاری را بررسی کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح شنبه ۲۰ آبان ماه از فرهنگ‌سرای کار و تعاون بازدید و زمینه‌های همکاری را بررسی کردند. در این بازدید حمدالله رستمی مدیر کل دفتر آموزش، ترویج و تحقیق تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا ناطقی مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی و علی حسین شهریور مدیرعامل خانه تعاون گران ایرانی حضور داشتند. 

سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون در آغاز با اشاره به مباحث و موضوعات عنوان‌شده در نشست قبلی میان دو طرف و تأکید بر ضرورت همکاری، تبادل و تعامل هر چه بیشتر میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ‌سرای کار در موضوعات و محورهای فرهنگی و به ویژه در حوزه‌های کارآفرینی و مهارت‌آموزی و تشکیل کارگروه‌ها و کانون‌های مرتبط در این حوزه، ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و امکانات و ظرفیت‌های موجود در فرهنگ‌سرا را برای حاضران برشمرد و به ارائه مطالبی پیرامون نقش، رویکردهای موضوعی، اهداف سازمانی فرهنگ‌سرا پرداخته و خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگ‌سرای کار و تعاون را با توجه به مأموریت‌ها و اهداف سازمانی برای اعضای نشست توضیح داد.

در ادامه علی حسین شهریور مدیرعامل خانه تعاون گران ایرانی بر انسجام‌بخشی افزایشی در کمیت و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی آموزشی در حوزه تعاون و کار از سوی هر دو طرف همکاری کننده تاکید کرد. 

همچنین حمدالله رستمی مدیر کل دفتر آموزش، ترویج و تحقیق تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: ارائه پیشنهاد و تأکید بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر در اجرا و کاربردی کردن هر چه بیشتر طرح‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و مهارتی مشترک می‌تواند بر همکاری و هماهنگی‌های  دو طرف در تشکیل کارگروه‌های فرهنگی آموزشی در حوزه موضوعات تخصصی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مؤثر باشد.

علیرضا ناطقی مدیر کل دفتر تعاونی‌های خدماتی نیز عنوان کرد: امکان‌سنجی در برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تخصصی در محورها و موضوعات مورد تعامل دو طرف با تأمین کارشناس و استاد از طرف معاونت تعاون و کار وزارتخانه انجام بپذیرد. 

در بخش پایانی میهمانان از فضاهای موجود آموزشی فرهنگ‌سرا و بخش‌های کتابخانه علامه طباطبایی (ره) بازدید کردند و مقرر شد علاوه بر تأکید و توافق بر هرکدام از موارد و موضوعات پیشنهادی و مطرح‌شده، کتب و منابع مطالعاتی و پژوهشی کتابخانه علامه طباطبایی (ره) در زمینه محورها و موضوعات تعاون و کار و منابع مرتبط توسط دفتر آموزش، ترویج و تحقیق تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجهیز و تأمین شود. 

فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶ واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰  تماس بگیرید.

نظر شما