پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۵۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح امروز ۲۰ آبان ماه همزمان با گشایش یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با برپایی ۱۰ غرفه با موضوع خانواده و رسانه‌های دیجیتال پذیرای شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امسال برای دومین سال متوالی سازمان فرهنگی هنری با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با ۱۰ غرفه با عنوان‌های خانواده و سواد رسانه، خانواده و سبک زندگی، خانواده و مشاوره، خانواده چتر فامیل، کودک و رسانه، خانواده و آموزه‌های قرآنی، شبکه یکپارچه کتاب خانه‌های سازمان فرهنگی هنری، خانواده پایدار، آب و آیینه نهضت توانمند سازی خانواده، خانواده و استعمار نوین، پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

امیر حسین صداقت‌فر مدیر آفرینش، پایش و راهبری اجرای سازمان فرهنگی هنری در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: فضایی که امسال در اختیار سازمان قرار گرفته از لحاظ مساحت و تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. موضوع و محتوایی هم که به سازمان سپرده شده خانواده و رسانه‌های دیجیتال است. امید است که این فضا تبدیل به فضایی برای حمایت از برنامه‌های آینده سازمان فرهنگی هنری در حوزه رسانه‌های دیجیتال شود و مناطق مختلف برنامه‌های خود را در این حوزه ارائه کرده اند.
 
وی درباره ارتباط مناطق فرهنگی هنری از طریق این نمایشگاه ابراز داشت: مدیران فرهنگی هنری می‌توانند با شرکت‌ها و رسانه‌های دیجیتال که در حوزه فضاهای مجازی فعالیت می‌کنند ارتباط جدی برقرار کنند تا بخش مدیریت فعالیت‌های مجازی سازمان تقویت شود. چنانچه این اتفاق بیافتد در سال آینده سازمان فرهنگی هنری می‌تواند حضور بهتری در دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال داشته باشد.
 
مدیر آفرينش، پايش و راهبری اجرای سازمان فرهنگی هنری رویکردهای متفاوتی را نسبت به حضور سازمان فرهنگی هنری و برپایی غرفه‌ها بیان کرد و گفت: در ابتدا در غرفه‌ها کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی را برگزار خواهیم کرد. همچنین معرفی فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در حوزه دیجیتال و معرفی برنامه‌های موفق سازمان در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از دیگر فعالیت‌ها خواهد بود. سومین رویکرد نیز تقویت مدیریت فرهنگی است. اگر در این حوزه بتوانیم ارتقا پیدا کنیم می‌توانیم برنامه‌های آینده سازمان فرهنگی هنری را مدیریت بهتری کنیم. با توجه به اینکه امروز روز اول برپایی این نمایشگاه است غرفه‌های سازمان به خوبی نسبت به فضا ورود کردند و آورده و محتوای خوبی را در فضای مجازی به نمایش گذاشته‌اند.
 
وی در پایان گفت: یکی از موضوعاتی که بسیار برایمان اهمیت داشت موضوع معرفی پرتابل کتابخانه‌های سازمان است که در حوزه نابینایان فعالیت می‌کند و همچنین عضویت رایگان برای افرادی است که به نمایشگاه می‌آیند و از غرفه‌ها بازدید می‌کنند. 

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ۲۰ آبان ماه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی تهران آغاز به کار کرد. در این مراسم از سه دستاورد مهم و جدید تولید شده توسط متخصصان و فعالان حوزه فضای مجازی در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.

آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از اهداف این نمایشگاه است. برگزاری بیش از ۱۲۰ کارگاه تخصصی و همچنین نشست‌های تخصصی با موضوع فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال از بخش‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است.

نظر شما