پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۳
کد خبر: ۹۵۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کتابخانه دکتر حسابی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب برنامه‌ای را با عنوان «چهره به چهره با کتاب» برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کتابخانه دکتر حسابی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه ای را با عنوان «چهره به چهره با کتاب» با حضور مهدی الماسی نویسنده کتاب در حضور جمعی از دانش‌آموزان متوسطه در مدرسه طوس منطقه ۱۷، ۲۱ آبان ساعت ۱۰ اجرا می‌کند.
   
الماسی در سال ۵۰ در همدان متولد شد. دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و عرفان است. کتاب سیری در نگارستان نقاشی ایران او در جشنواره کتاب کانون و کتاب سیری در گلستان خوشنویسی او در جشنواره رشد و نیز کتاب خدا با دوستان صمیمی در جشنواره کتاب سال سلام بچه ها برگزیده شده است.
  
از آثار الماسی می توان به در حال چاپ قله آسوس، زندگی اخوان ثالث، مجموعه دریچه بر دیوار، اشراقی‌ها (مجموعه شعر بزرگ سالان). کودک و و نوجوان مهربان‌تر از نسیم(مجموعه شعر خدا)، خدا با دوستان خود صمیمی است(مجموعه شعر) اشاره کرد.
 
در این نشست دانش آموزان با بحث های مربوط به کتاب و کتاب خوانی و نویسندگی توسط الماسی بیشتر آشنا شده و پاسخ سوالات خود را از وی دریافت می‌کنند.
نظر شما