چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۹۵۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
کارگاه آموزشی و پنل تخصصی «سلامت کودکان در عصر رسانه» با رویکرد استفاده فضای مجازی و رضایت خانواده، پنجشنبه ۲۵ آبان در نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال به همت مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی «سلامت کودکان در عصر رسانه» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال / چهارشنبهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این پنل آموزشی ویژه مشاورین و روانشناسان و مدرسین مهارت اجتماعی است که ستاد ساماندهی خانه های مشاوره مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در غرفه مشاوره با هدف اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره در راهنمایی و مشورت گرفتن جهت تصمیم گیری آگاهانه، برگزار می‌شود.

انتخاب مسیر درست برای حل مسایل رفتاری، عاطفی، شناختی، خانوادگی و موضوعات مربوط به کودک و استفاده از رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی که از جمله دغدغه های امروزی خانواده‌هاست در این کارگاه آموزشی مورد بررسی تخصصی قرار می‌گیرد.

آگاهی بخشی در خصوص چگونگی حفظ امنیت و حریم خصوصی کودکان در شبکه‌های اجتماعی، آموزش ایجاد قوانین و نظارت بر فضاهای مجازی توسط والدین برای استفاد از رسانه‌ها، بررسی فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان، معرفی و حمایت کودکان و نوجوانان در استفاده بهینه از رسانه‌های و شبکه‌های اجتماعی و بررسی کلی پیامدهای مثبت  و منفی فضاهای مجازی از جمله مباحثی است که در این پنل تخصصی به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۵ به غرفه «خانواده و مشاوره» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مراجعه کنند.



نظر شما