سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶
ساعت : ۰۰:۲۸
کد خبر: ۹۵۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای و عرضه محصولات رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای دومین بار حضور دارد.
برگزاری ۷ کارگاه رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۷ کارگاه از سوی فرهنگ‌سرای رسانه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود. 

روز گذشته  کارگاه «پدافند سایبری ایالات متحده چگونه کار می‌کند؟» ساعت ۱۶ با حضور حمیدرضا حسینی دانا و کارگاه «فضای سایبر، فرصت‌ها و تهدیدها» ساعت ۱۷ با حضور محمد عسکری برگزار شد.

این فرهنگسرا همچنین یکشنبه ۲۱ آبان با برگزاری دو نشست «نقش رسانه در کارآفرینی کسب و کار» با حضور امیر غیاثی و  «نقد تیزرهای تبلیغاتی رسانه‌‌های دیجیتال» با حضور دکتر غلامرضا آزادی و حسین باقری‌نسب میزبان علاقه‌مندان بود.

دیگر کارگاه‌های فرهنگ‌سرای رسانه در روزهای آتی نمایشگاه:

دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۴ نشست «نقش رسانه در برندیگ شخصی» با حضور امیر غیاثی
سه‌شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۶نشست «سواد عاطفی همگام با سواد فضای مجازی» با حضور دکتر مسعود نویدی‌مقدم
چهارشنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۷ نشست «تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سبک زندگی» با حضور بهزاد تیمورپور، محمدصادق افراسیابی و سجاد کرمی
پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۶ نشست «واکاوی آسیب شناسی رسانه و خانواده» با حضور محمود نیکخواه
 
همچنین محصولات ایست رسانه‌ای، اینفوگرافی روایت محرم، فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، رادیو سواد آوا، بومرنگ و مستند عکاس صلح در قالب بسته‌ای ویژه به شرکت کنندگان در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اهدا می‌شود.
نظر شما