جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۵۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری با ارائه نرم افزار «واقعیت افزوده» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، شیوه‌های جدید محتوای آموزشی را به بازدید کنندگان نشان می‌دهد.
نرم افزاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران؛ مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با رویکرد آموزش و افزایش سطح آگاهی خانواده­‌ها، پنج فایل ویدئویی را با استفاده از نرم افزار «واقعیت افزوده» برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

 در این نرم افزار شهروندان می‌توانند کلیپ‌­های تصویری سخنرانی آیت‌ الله مجتهدی تهرانی و حجت الاسلام قرائتی با موضوعات؛ رزق حلال، آثار و برکات قناعت، برکات احترام به والدین، آثار صبر و رزق و روزی را مشاهده کنند.

 علاوه بر کلیپ‌های آموزشی، اینفوگرافی­‌های آموزشی با موضوع احترام به والدین و همچنین پوستر تولیدات آموزش عمومی در فضای مجازی با محوریت خانواده در قالب‌­های؛ انیمیشن، اینفوگرافی، پوستر، گیف و موشن گرافی برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری می‌توانند به نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه گلابی، پلاک 195، طبقه پنجم مراجعه کنند و با شماره تلفن: 88909514 تماس بگیرند.
نظر شما