جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۱
کد خبر: ۹۵۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با محوریت «خانواده پایدار و سبک زندگی» به همت فرهنگ سرای سرو در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «خانواده پایدار» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه‌ای در حوزه «خانواده، فناوری اطلاعات و فرصت‌ها و تهدیدهای آن» با همکاری استادان و مشاوران خانواده اجرا می‌شود.
 
نشست‌های تخصصی با موضوعات شناخت فضای مجازی، نیازهای فضای مجازی، استفاده از اکسیر محبت در خانواده برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی نیز به منظور بررسی وضعیت موجود در کشور و ترسیم چشم انداز پیش رو در این عرصه برگزار می‌شود تا با شناسایی سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکردی جامعه محور به مردم  و فضای هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون موضوعات و مباحث فراهم شود.
 
برگزاری نگارگذر کاریکاتور، کتاب‌های دیجیتال با رویکرد خانواده پایدار، توزیع بروشور و کارگاه‌های متنوع برای خانواده‌ها با حضور مشاوران و استادان  از دیگر برنامه‌هاست.
 
یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ صبح تا ۸  شب در مکان شبستان مصلی امام خمینی برپاست.


نظر شما