پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۹
کد خبر: ۹۵۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی همزمان با هفته کتاب، مجموعه برنامه‌های چهره به چهره را برگزار می‌کند.
چهره به‌ چهره با نویسندگان در هفته کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،سلسله نشست‌های «چهره به چهره» به مناسبت هفته کتاب از دوشنبه ۲۲ آبان در کتابخانه آفتابگردان برگزار می‌شود.

مخاطبان این کتابخانه از نونهال تا نوجوان با نویسندگان کتاب‌های رده سنی خودشان در نشستی صمیمانه گردهم می‌آیند و درباره کتاب و کتابخوانی و نویسندگی و فنون داستان نویسی صحبت می‌کنند.

 از بخش‌های دیگر این نشست‌ها آشنایی با کتابخانه و فنون کار با کتاب‌های مرجع است. در پایان هر نشست یکی از کتاب‌های نویسنده به میهمانان نشست، اهدا می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند کتاب را با امضای نویسنده به خانه ببرند. 

این سلسله نشست‌ها از دوشنبه۲۲ آبان با حضور حسن احمدی، سه‌شنبه ۲۳ آبان با حضور کبری بابایی، چهارشنبه ۲۴  آبان با حضور نوید سیدعلی اکبر، شنبه ۲۷ آبان با حضور عباس جهانگیریان و سه‌شنبه ۳۰ آبان با حضور مجید راستی از ساعت ۹:۳۰ صبح در کتابخانه آفتابگردان برگزار می‌ؤود.

سلسله نشست‌های چهره به چهره با همکاری دفتر مطالعات کتاب و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

کتابخانه آفتابگردان در هفته کتاب و کتابخوانی نوجوانان را به رایگان به عضویت می پذیرد و این عزیزان تنها با در دست داشتن یک قطعه عکس و شماره ملی به مدت یکسال از خدمات این کتابخانه استفاده می‌کنند.


مطالب مرتبط
نظر شما