جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۹۵۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
لوح فشرده بازی کامپیوتری «در جست و جوی خوشبختی» یکی از محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت رایگان در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توزیع می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازی کامپیوتری «در جست و جوی خوشبختی» محصولی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که با همراهی سرای خلاقیت کودک و نوجوان، گروه فرهنگی هنری نیکدونه و عصر بازی تولید شده است، به صورت رایگان در غرفه «آب و آینه» نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توزیع می‌شود.

داستان بازی در مورد هیزم شکن ساده‌ای است که روستای خود را به قصد یافتن خوشبختی ترک می‌کند و راهی شهر می‌شود. او پس از فراز و نشیب‌های بسیار به شهری می‌رسد و خوشحال از اینکه توانسته بالاخره خوشبختی گم شده‌اش را پیدا کند، تصمیم می‌گیرد در همان شهر بماند و به کار مشغول شود. او که فرد ساده دلی است فکر می‌کند که خوشبختی تجملات، ثروت و ظواهر زندگی است اما در پایان درمیابد که خوشبختی واقعی تمامی نعمت‌هایی است که خداوند به او عطا نموده و گاهی از چشمانمان پنهان است.

«در جست‌وجوی خوشبختی» در نمایشگاه الکامپ

این بازی برای نوجوانان بالای ۱۲ سال مناسب است. 

علاقه‌مندان برای دریافت این بازی به صورت رایگان می‌توانند به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، غرفه «آب و آینه» زیر نظر مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ مراجعه کنند.

نظر شما