جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۵۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از کتابخانه‌های شهر و امام علی(ع) در منطقه ۲۲ بازدید کرد و از تهیه کتاب‌های مورد نیاز برای کتابخانه‌ها خبر داد.
برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کتاب‌خانه‌های سازمان فرهنگی هنریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، روز یکشنبه ۲۱ آبان ضمن بازدید از کتابخانه‌های شهر و امام علی (ع) واقع در منطقه ۲۲، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را به کتابداران این مجموعه تبریک گفت.

ایمان کرد از بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها از جمله مرجع، کودک، نشریات و ... دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این کتابخانه‌ها آشنا شد و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.

کرد در جریان این بازدیدها با اشاره به نیاز کتابخانه‌ها به منابع مفید، از تصمیم جدید این مدیریت مبنی بر تهیه کتب مورد نیاز برای کتابخانه‌ها بر اساس نیاز آنها و با همکاری کتابداران خبر داد و اظهار کرد: سیاست امور کتابخانه‌ها در خرید منابع صرفاً بر اساس نیاز کتابخانه‌ها و با مشورت کتابداران انتخاب و ارسال خواهند شد و این مدیریت هیچ گونه ممیزی دیگری در این خصوص قائل نیست.

ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی، با محوریت شعار «کتاب، سایبان شهر» در کتابخانه‌ها برگزار می‌شود. در این روزها کتابخانه‌ها به صورت رایگان عضو می‌پذیرند و خدمات مختلفی  از جمله بخشودگی جرائم دیرکرد، مبادله کتاب‌های خوانده شده در بین اعضا و... به شهروندان ارائه می‌دهند. همچنین اردوی بازدید مدارس از کتابخانه‌ها، طرح هبه کتاب (طرح اهدای کتاب توسط اعضا به کتابخانه)، نشست با نویسنده، نقد و رونمایی کتاب و .... از دیگر برنامه‌هایی است که برای شهروندان تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط
نظر شما