جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۳
کد خبر: ۹۵۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کتابخانه شهدای حصارک همزمان با برگزاری ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی، میزبان «طاهره ایبد» نویسنده کتاب‌های پرمخاطب کودک و نوجوان است.
طاهره ایبد مهمان «چند کتاب، یک نویسنده» کتابخانه حصارکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «چند کتاب، یک نویسنده» همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با آثار نویسندگان پرمخاطب و با شعار محوری «کتاب، سایبان شهر» روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور «طاهره ایبد» نویسنده ادبیان کودک و نوجوان، از سوی کتابخانه شهدای حصارک در مجتمع آموزشی طلوع سبز برگزار می‌شود.

«طاهره ايبد» متولد ۱۳۴۲ در شيراز است و تحصيلاتش را در رشته‌ «آموزش زبان انگليسی» و تا مقطع كاردانی ادامه داده است. او هم مثل خيلی از نويسندگان از كودكی شروع به نوشتن كرد. از سال ۱۳۶۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، انتشارات سروش و روزنامه آفتابگردان فعالیت ادبی داشته است.
 
طاهره ایبد در سال ۱۳۶۳ اولین کتاب خود «صالح» را توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرد. وی تاکنون بیش از ۶۰ اثر در حوزه بزرگسال، کودک و نوجوان منتشر کرده و جوایز متعددی نیز از جشنواره­‌های مختلف کسب کرده است.
 
ایبد در حوزه کودک و نوجوان فعالیت جدی دارد و در جشنواره­‌های مختلفی داوری بخش کودک و نوجوان را بر عهده داشته است .
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.
نظر شما