چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۹۵۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
در نخستین نشست «چهره به چهره» فرهنگسرای انقلاب اسلامی
نخستین نشست «چهره به چهره» باحضور حسن احمدی، نویسنده کودک و نوجوان و با حضور جمعی از دانش آموزان دختر مدرسه اندیشه در مقطع پنجم و ششم ابتدایی در کتابخانه آفتابگردان برگزارشد.
حسن احمدی، نویسندگی را با مخاطبانش مرور کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نخستین نشست «چهره به چهره» که به همت باشگاه جوانه فرهنگسرای انقلاب دوشنبه ۲۲ آّبان برگزار شد، حسن احمدی، نویسنده کودک و نوجوان در جمع دانش آموزان حاضر شد و ضمن گپ و گفت درباره نویسندگی با دانش آموزان صحبت کرد.

وی درباره نحوه داستان نویسی به دانش آموزان یادآور شد که در نوشتن یک داستان باید یک پیچ و‌خم‌هایی را در داستان آورد و از قوه تخیل بسیار کمک گرفت. همچنین به انتخاب زاویه دید باید توجه کرد و اینکه چطور داستان را به پایانش نزدیک کرد.

نویسنده کتاب «آیینه سرخ» در ادامه تاکید کرد که مطالعه زیاد باعث می‌شود شخصیت‌های متفاوتی در داستان‌ها به وجود بیاید.

این نویسنده ۳۵ اثر دارد که از جمله سفر رویایی، پاییزگرم، کسی در آیینه و... در پایان برنامه با امضا کتاب آدم برفی و سالاد اینترنت توسط نویسنده و اهدا کتاب به دانش آموزان و پذیرایی جلسه دیدار با نویسنده به پایان رسید.

حسن احمدی، نویسندگی را با مخاطبانش مرور کرد

حسن احمدی متولد شهرستان میانه است فارغ التحصیل رشته فیلم‌سازی است. وی از سال ۱۳۷۳ تا اردیبهشت ۱۳۸۶ سردبیر ماهنامه نوجوانان «باران»، برای گروه سنی بود. همزمان به کار نویسندگی و تهیه کنندگی در سیمای جمهوری اسلامی مشغول بوده و از آغاز شکل گیری ماهنامه سروش نوجوانان تا سال ۱۳۷۳ با این مجله همکاری داشت. احمدی از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۳ مسئول بخش داستان سروش هفتگی بود.

همچنین در این برنامه دانش آموزان با کتابخوانه آشنا شدند و به عضویت رایگان کتابخانه درآمدند. 

حسن احمدی، نویسندگی را با مخاطبانش مرور کرد

مجموعه برنامه‌های چهره به چهره و عضویت رایگان کتابخانه‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی تا ۳۰ آبان ادامه دارد. 
نظر شما