چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۳
کد خبر: ۹۵۳۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
سومین پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی با نمایش و نقد فیلم‌های کوتاه «مرضیه» و «مارلون» سه‌شنبه ۲۳ آبان در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
«مرضیه» و «مارلون» به پاتوق فیلم کوتاه و ویدویی رسانه می‌آیندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی با نمایش و نقد فیلم‌های کوتاه « مرضیه» و «مارلون» و با حضور درناز حاجی‌ها کارگردان آثار و با اجرای محمدرضا مقدسیان منتقد سینما برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرضیه» و «مارلون» برنده جایزه ویژه هیئت داوران بخش بین الملل فیلم کوتاه تهران هستند.

نشست نقد و بررسی این دو اثر برگزیده سه‌شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری میدان قبا برگزار می‌شود.

پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی با هدف شناسایی و گردآوری آثار سینمایی کوتاه و ویدیویی، ایجاد فضای تعامل و گفتگو میان جوانان فعال در حوزه سینمای کوتاه و ویدیویی، ایجاد فضایی برای حضور بزرگان سینما و جوان ترها در کنار یکدیگر و هم‌افزایی برای رسیدن به شرایط سینمایی بهتر دنبال می‌شود.

در این نشست‌های هفتگی علاوه بر نمایش فیلم کوتاه یا ویدیویی، اثر با حضور کارشناسان و منتقدان سینمایی و عوامل فیلم  نقد و بررسی می‌شود.

حضور در نشست‌های پاتوق فیلم کوتاه و ویدیویی رسانه برای عموم آزاد و رایگان است.
نظر شما