پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۹۵۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کتابخانه قائم برگزار می کند
کتابخانه قائم(عج) ویژه برنامه نقش قلم را با حضور مجید قیصری نویسنده حوزه ادبیات دفاع مقدس و مذهبی روز پنجشنبه 25 آبان ماه ساعت 15 با حضور اعضای کانون ادبی و سایرعلاقمندان برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید قیصری میهمان ویژه برنامه نقش قلم خواهند بود  که در قالب این برنامه در کتابخانه قائم (عج) حضور یافته و درباره خود و آثاری که خلق کرده‌اند برای  کودکان و نوجوانان سخن می گویند و به پرسش های مخاطبان پاسخ می دهند.
 
بر اساس این گزارش قیصری خالق آثاری همچون رمان‌های «سه کاهن»، «شماس شامی» و «دیگر اسمت را عوض نکن» و مجموعه داستان‌های «سه دختر گلفروش»، «زیر خاکی» و «گوسال سرگردان» است. این نویسنده موفق به کسب جایزه مهرگان ادب و جایزه ادبی اصفهان شده است.

علاقه‌مندان به برنامه در این نشست می‌توانند شنوندهء تجربیات داستان‌نویسی این نویسنده حرفه‌ای باشند و با وی به گفت‌وگو بنشینند.

ویژه برنامه نقش قلم روز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۵ در کتابخانه قائم(عج) به نشانی شهرک ولی‌عصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، داخل پارک قائم(عج) میزبان علاقه‌مندان است.
نظر شما