پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۹۵۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
سومین نشست «چهره به چهره» با حضور نویسنده کودک سید نوید سید علی اکبر، نویسنده کودک و نوجوان چهارشنبه ۲۴ آبان به میزبانی نونهالان خانه کودک شهر شکوفه‌ها در کتابخانه آفتابگردان فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین نشست «چهره به چهره» با حضور نویسنده کودک سید نوید سید علی اکبر، نویسنده کودک و نوجوان چهارشنبه ۲۴ آبان به میزبانی نونهالان خانه کودک شهر شکوفه‌ها در کتابخانه آفتابگردان فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار شد. در ابتدای این نشست، مربیان خانه کودک از کودکان پرسیدند که آیا می‌دانند کتاب‌های قصه را چه کسانی می‌نویسند و آیا تا به حال از نزدیک نویسنده دیده‌اند.

نویسنده با حضور گرم خود برای کودکان از کتاب «من اچونه ام در رو باز کنید!» برای کودکان قصه خواند. اسم قصه «ادای من رو در نیار» بود. قصه راجع به بچه میمونی بود که ادای مادرش را که با عینک روزنامه می‌خواند، درمی‌آورد. 

در ادامه نویسنده از کودکان خواست این داستان را به تصویر بکشند. کودکان در پایان برنامه از نویسنده کتاب «من اچونه ام در رو بازکنید!» را هدیه گرفتند و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پذیرایی و ثبت نام رایگان شدند.

سید نوید سید علی اکبر، متولد سال ۱۳۶۲ و دانش‌آموخته رشته مرمت آثار تاریخی است. وی داستان‌نویسی را از ۷ سالگی آغاز کرد و آثار وی جایزه‌های متعددی را در مؤسسات فرهنگی به دست آورده است. از جمله جایزه مشترک شورای کتاب کودک و یونیسف در زمینه کودکان با نیازهای ویژه دریافت کرده است.

نظر شما