جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۵۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
همزمان با گرامیداشت روزکتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد؛
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری، همزمان با گرامیداشت روزکتاب، کتابخوانی و کتابدار؛ از کتابداران مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ تجلیل کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نشست که چهارشنبه ۲۴ آبان ماه همزمان با سالروز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار شد؛ محمدرضا جمالی، رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری، از کتابداران مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ تجلیل کرد.
  
جمالی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته کتاب بر اهمیت استفاده بهینه از  ابزار و امکانات مادی و معنوی موجود در مراکز فرهنگی هنری تاکید کرد و افزود: خدمات ارزنده و شایسته کتابداران منطقه به همه ما معلوم و مشخص است و اینکه حوزه کتاب و کتابخانه از جایگاه ویژه و اهمیت خاصی برخوردار است.
 
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با اشاره به توجه و اهتمام جدی به نیازهای فرهنگی شهروندان و انجام ماموریت‌های محوله سازمانی در هر بخش بر لزوم پاسخگویی صحیح و راهنمایی توام با تکریم مخاطبان، گفت: کتابداران ماموریت دارند با جدیت تمام و توام با اخلاق اسلامی نیازهای فرهنگی شهروندان در حوزه کتاب را شناسایی کرده و در برطرف کردن این نیازها تلاش مجدانه و راهبردی موثر داشته باشند. البته اهتمام به نیازهای فرهنگی شهروندان در حوزه کتاب نیازمند تحقیق و کارشناسی، نیاز سنجی دقیق در قالب سنجش افکار عمومی است.
 
در پایان این نشست از روسای کتابخانه‌های عطار نیشابوری و محله هفت چنار( بنفشه رحمانی، منیزه یوسفی) و زینب محبوبی، زهره وثوق‌نیا و یوسف معصوم، کارشناسان کتابدار تجلیل شد.
 
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی؛ فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند یا با شماره تلفن 55135553 تماس بگیرند.

نظر شما