شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۷
کد خبر: ۹۵۳۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
در قالب برنامه «کاسب حبیب خدا» انجام می‌شود
در راستای ارتقای فرهنگ وجدان کاری و کسب روزی حلال، احسان متبحری خوار و بار فروش نمونه محله گذر پایین دولاب در قالب ویژه‌برنامه «کاسب حبیب خدا» تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه اجرای برنامه «کاسب حبیب خدا» که به تجلیل از کاسبان نمونه منطقه ۱۴ بر اساس شاخصه‌هایی از جمله امانت‌داری، انصاف و نوع‌دوستی، مردم‌داری، راستگویی، تکریم مشتری و اخلاق نیکو می‌پردازد و با همفکری ائمه محترم جماعات، بسیج، شورایاران و مسئولان اصناف در هر محله یک کاسب نمونه انتخاب می‌شود، مراسم تجلیل از احسان متبحری کاسب برگزیده محله گذر پایین دولاب با سابقه ۲۰ ساله در شغل خوار و بار فروشی که این شغل را از پدر و پدربزرگ خود به ارث برده است، برگزار می‌شود.

در برنامه «کاسب حبیب خدا» که روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور اعضای شورایاری، مسئولان و کاسبان محلی برگزار می‌شود، ضمن تبیین برنامه برای حاضران، لوح تقدیر مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ همراه با هدیه فرهنگی به وی اهدا می‌شود.

در قالب برنامه «کاسب حبیب خدا» ۲۱ کاسب نمونه محلات منطقه ۱۴ در سال گذشته و ۱۲ کاسب نمونه از ۶ محله منطقه ۱۴ در فصل بهار و تابستان سال جاری در محل کار خود تجلیل شدند.

خوار و بار فروشی احسان متبحری در خیابان ۱۷ شهریور، انتهای خیابان عجب گل، خیابان اسفندیاری، پلاک ۵۲  واقع است.
نظر شما