جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۸
کد خبر: ۹۵۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کنگره بین‌المللی شعر جهادگران با موضوع فرهنگ جهادی و روحیه خدمت برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کنگره بین‌المللی شعر جهادگران با موضوعات اردوهای جهادی با محوریت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، ایثارگران و شهدای جهادی (در عرصه خدمت‌رسانی و دفاع از حرم)، فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در موضوع حاشیه‌نشینی، جهادگران اربعین (خادمین مستضعفین در میان خدام حسینی (ع))، سبک زندگی جهادی و روحیه خدمت و مطالبه گری، آتش به اختیار فرهنگی (در عرصه جهاد و خدمت)، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ارائه الگوی جهادی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود. 

مهلت فرستادن آثار به این کنگره بین‌المللی تا ۲۰ آذرماه و زمان آغاز برگزاری کنگره نیز ۲ آبان ماه ۹۶ در تهران اعلام شده است و علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند از طریق نشانی تلگرام @irjhd و همچنین نشانی اینترنتی irjhd.com اقدام کنند. اشعار به زبان اصلی و با ترجمه دریافت می‌شود.

نشانی دبیرخانه داخلی کنگره: اصفهان، خیابان سروش، کوچه مهدیه بزرگ اصفهان، حسینیه فرهنگی صرافان/ کد پستی: ۸۱۵۵۹۶۳۱۳۱

نشانی دبیرخانه بین‌المللی: قم، خیابان معلم، مرکز جامعه المصطفی، اداره کل فرهنگی، طبقه دوم/ صندوق پستی: ۴۳۹

نشانی دبیرخانه اجرایی: تهران، انتهای خیابان انقلاب، قبل از کوچه کیهان، پلاک ۱۲۵ / کد پستی: ۱۶۱۸۹۱۴۳۱۱

این کنگره با همکاری جمعی از گروه‌های جهادی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان بسیج سازندگی کشور، سازمان صدا و سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما