سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۹۵۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
خانه فرهنگ محصل به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت ایام ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص)، مسابقه «میراث نبی» با موضوع «مهروزی و مهربانی» را برگزار می‌کند.
مسابقه طراحی، نقاشی و گرافیک «میراث نبی» در خانه فرهنگ محصلبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ محصل به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت پیامبر مهربانی، حضرت رسول اکرم(ص) و در آستانه هفته وحدت، مسابقه «میراث نبی» با موضوع «مهروزی و مهربانی» را در رشته‌های طراحی، نقاشی و گرافیک ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «میراث نبی» می‌توانند آثار و طرح‌های پیشنهادی خود با موضوع «مهربانی و مهرورزی» را تا ۷ آذرماه به این مرکز تحویل داده و پس از بررسی از سوی استادان صاحب‌نظر در این رشته‌ها، آثار منتخب طی هماهنگی و رایزنی انجام شده با شهرداری ناحیه ۷ منطقه ۵، با هدف زیباسازی محله شاهین، بر روی دیوارهای خانه فرهنگ و یا اماکنی که ظاهری نامناسبی دارند، پیاده شوند.

مربیان و هنرمندان داوطلب به شرکت در این برنامه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید کبیری(شاهین جنوبی)، پارک محصل، نبش اتوبان همت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۴۷۴۶۸۳ تماس بگیرند.

 
نظر شما