جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۵۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند؛
سومین مسابقه دیجیتالی روایتگر با عنوان «روایتگر امنیت در اشتغال و اقتصاد مقاومتی» از سوی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در فضای مجازی برگزار می‌شود.
مسابقه دیجیتالی «روایتگر امنیت در اشتغال و اقتصاد مقاومتی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه دیجیتالی روایتگر در راستای تبیین شعار سال مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع «امنیت در اشتغال و اقتصاد مقاومتی» در قالب؛ مقاله، وب سایت، راه اندازی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به دبیرخانه مسابقه به نشانی www.revayatgar96.ir  ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۲۵ آذر مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند. پس از داوری به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مرحله اول این مسابقه با عنوان «روایتگر روح الله» در خرداد ماه و مرحله دوم با عنوان «روایتگر حمایت از کار و تولید ملی» در شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.
نظر شما