پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۹۵۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ برگزار می‌کند
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ طرح «کتابخانه صنعت» را با هدف مبادله کتاب در مراکز صنعتی منطقه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ و فرهنگ‌سرای تهرانسر طرح «کتابخانه صنعت» را به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز صنعتی این منطقه برگزار می‌کند. این طرح از ۲۳ آبان ماه آغاز شده و کتابخانه‌های منطقه ۲۱ شامل کتابخانه مسجدالنبی (ص)، کتابخانه حزین لاهیجی و کتابخانه استاد معین نیز در آن مشارکت دارند. 

در این طرح که به مبادله کتاب بین کارکنان مراکز صنعتی منطقه ۲۱ اختصاص دارد، تا کنون بیش از دو هزار جلد کتاب توزیع شده که شامل کتاب‌های اهدایی مردم و کتاب‌های خریداری‌شده توسط کتابخانه‌هاست. مرکز تحقیقات موتور ایران‌خودرو، شیشه مینا، داروسازی جابر ابن حیان و ایران تایر مراکزی هستند که تا کنون سه نوبت از «کتابخانه صنعت» در آنها اجرا شده است. 

طرح «کتابخانه صنعت» با توجه به نیاز منطقه و حضور کارخانه‌ها و کارگاه‌های متعدد در منطقه ۲۱ و با هدف افزایش سرانه مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی پیش‌بینی شده است و در آن کارکنان کتاب‌های مطالعه شده و بدون استفاده خود را با کتاب‌های دیگر مبادله می‌کنند. 

کتاب‌های مبادله شده در طرح «کتابخانه صنعت» شامل موضوعات گوناگونی مانند مذهبی، دفاع مقدس، ادبیات، تاریخ، روانشناسی و... است و با توجه به استقبال گسترده کارکنان کارخانه‌ها و کارگاه‌ها از این طرح، در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد. 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای تهرانسر می‌توانند به نشانی تهرانسر، بلوار اصلی، پایین‌تر از میدان کمال‌الملک، نبش کوچه سوم مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۵۹۱۵۶۰ تماس بگیرند.


نظر شما