چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۵۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به همت سازمان فرهنگی هنری و سفارت ژاپن در ایران برگزار می‌شود
سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را همراه با اجرای کنسرت‌ها و مراسم‌های سنتی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سفارت ژاپن در ایران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «ماه فرهنگی ژاپن» را از ۱۱ آذر ماه تا اواخر دی ماه برگزار می‌کند. در این ماه با دعوت از ایچی تارو نوازنده طبل ژاپنی و کوجی کیشیدا نوازنده فلوت ژاپنی در تهران و کاشان کنسرت‌هایی برگزار می‌شود. 

برنامه‌های دیگری مانند کنسرت آکی کورودا پیانیست ژاپنی، مراسم چای ژاپنی و برگزاری کارگاه اوریگامی با هدف معرفی فرهنگ ژاپن به شهروندان تهرانی اجرا می‌شود. همچنین نمایشگاهی از عکس‌های گردشگری و نمایش اقلامی به منظور معرفی فرهنگ این کشور آسیای شرقی تدارک دیده شده است. 

کنسرت طبل و فلوت ژاپنی شنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران و دوشنبه ۱۳ آذر ماه در کاشان اجرا می‌شود و روز فرهنگ ژاپن پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۱ تا ۱۶ در فرهنگ‌سرای ملل برپاست. همچنین نمایشگاه عکس‌های گردشگری، نقاشی و اقلام معرفی ژاپن از ۱۱ آذر ماه تا ۱۸ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در فرهنگ‌سرای ملل پذیرای علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط
نظر شما