پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۵۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
همزمان با آغاز هفته وحدت، آیین تجلیل و بزرگداشت از چهار دهه فعالیت هنری ساسان مویدی دهم آذرماه ۹۶ با حضور جمعی از علاقه‌مندان به هنر عکاسی در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
آیین تجلیل و بزرگداشت از چهاردهه فعالیت هنری «ساسان مویدی»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با آغاز هفته وحدت و گرامیداشت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، فرهنگ‌سرای سرو با مشارکت آژانس عکس خبری دوربین. نت، آیین بزرگداشت ساسان مویدی را دهم آذرماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

ساسان مویدی از عکاسان حرفه‌ای کشور است که در سال‌های جنگ نیز به جبهه‌ها رفته و اکنون نام عکاس جنگ را نیز در کارنامه خود یدک می کشد. متولد سال ۱۳۳۸ است و عکاسی را به طور جدی از سال ۱۳۶۰ در موسسه سروش و تحت نظر بهمن جلالی آغاز کرده و تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۱  فریم عکس با موضوعات مختلف تاریخی، سیاسی، فرهنگی و طبیعت ثبت کرده است. وی در ژانرهای مختلف عکاسی از جمله عکاسی جنگ، مستند اجتماعی، عکاسی تئاتر و سینما نیز فعالیت داشته است. 

همزمان با این مراسم، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت به همراه اهدا جوایز نفرات برتر در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند.
نظر شما