پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۴
کد خبر: ۹۵۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
فیلم مستند «تهران انار ندارد» ساخته مسعود بخشی چهارشنبه هشتم آذرماه در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم مستند موزیکال «تهران انار ندارد» ساخته مسعود بخشی چهارشنبه هشتم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود. این فیلم در سال ۱۳۸۸ در سینماها به نمایش در آمد. «تهران انار ندارد» با دوربین ۳۵ میلی‌متری فیلمبرداری شده و با لحنی انتقادی، تحلیلی و طنزآلود به روایت حال و گذشته شهر تهران می‌پردازد.

این فیلم علاوه بر به دست آوردن مهم‌ترین جوایز سینمای مستند ایران، نامزد دریافت جایزه بهترین مستند سال از مرکز مستقل فیلم نیویورک بوده و در مهم‌ترین جشنواره‌های مستند آمریکای شمالی از جمله هات‌داکز کانادا و فول فریم آمریکا به نمایش در آمده است. 

«تهران انار ندارد» مستندی انتقادی اجتماعی و فرهنگی درباره تهران و تاریخچه آن است که در عین حال به‌واسطه موزیکال و طنز بودن فیلم، وجهی سرگرم‌کننده نیز پیدا می‌کند.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی اینترنتی Melal.farhangsara.ir  و یا کانال تلگرام فرهنگ‌سرا به نشانی @farhangsaramelal1  مراجعه کنند.      

نظر شما