جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران؛
مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» به عنوان بهترین محصول و اثر قرآنی از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری معرفی شد.
«سپید و سیاه» بهترین محصول قرآنی شناخته شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی ویژه‌برنامه عید بیعت همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و خانواده‌های آن‌ها، تجلیل از مرکز مشارکتی فعال در حوزه قرآنی، تجلیل از مناطق برتر در اجرای برنامه‌های قرآنی، تجلیل از تولیدکنندگان محصولات قرآنی، مربیان برتر قرآنی، کانون برتر قرآنی صبح امروز، سه‌شنبه، هفتم آذرماه، در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برپا شد و نیز از کتابی با موضوع مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» رونمایی و از نویسنده آن تجلیل به عمل آمد.

طی این مراسم از بهترین محصول و اثر قرآنی از نگاه سازمان فرهنگی ـ هنری که کتابی با موضوع مجموعه داستان کوتاه «سپید و سیاه» با الهام از آیات قرآن کریم است و توسط ابوالفضل درخشنده به نگارش درآمده است، تجلیل به عمل آمد.
 
این کتاب در راستای مهندسی فرهنگی کشور و توجه به آیات گهربار قرآن کریم در زندگی امروزی چاپ و منتشر شده است. تیراژ کتاب در چاپ اول که آبان‌ماه سال جاری بوده، هزار جلد است که توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

مخاطبان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگ‌سرای سرو  می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای  ۸۸۸۸۱۸۷ تماس  بگیرند.

نظر شما