جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۲
کد خبر: ۹۵۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
صد و هجدهمین چهارشنبه هنر با حضور رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری در پردیس تئاتر تهران و بازدید از جلسات داوری و دیدار با اعضای هیات انتخاب ششمین جشنواره تئاتر شهر، چهارشنبه هشتم آذر برگزار شد.
صد و هجمدین چهارشنبه هنر در پردیس تئاتر تهران برگزار شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکصد و هجدهمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» دیدار هنرمندان با محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه هشتم آذر با حضور رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری در پردیس تئاتر تهران و بازدید از جلسات داوری و دیدار با اعضای هیات انتخاب ششمین جشنواره تئاتر شهر برگزار شد.
در این بازدید گزارشی درباره روند ششمین جشنواره تئاتر شهر، استقبال گروه‌های تئاتر، اجرای‌های ویژه کودکان، اجراهای خیابانی، گزینش گروه‌ها، زمان شروع و پایان جشنواره و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ارائه شد.

ششمین جشنواره تئاتر شهر به‌ عنوان اصلی‌ترین رویداد نمایشی شهرداری تهران توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در چند بخش مختلف و با رویکرد حمایت از گروه‌های جوان از ۲۸ آذر تا ۷ دی در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.


نظر شما