جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۹۵۵۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
محفل ادبی ققنوس با معرفی و بررسی مجموعه شعر «یک پنجره کافی‌ست» اثر وحید سرآبادانی امید در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی ققنوس با حضور شاعران نام‌آشنا و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، عصر دوشنبه ۱۳ آذر ماه با بخش‌های گوناگون از جمله معرفی و بررسی مجموعه شعر، سخنرانی و شعرخوانی شاعران نام‌آشنا در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار شد.

در آغاز نشست، علیرضا راهب شاعر، ترانه‌سرا، نظریه‌پرداز که میهمان ویژه انجمن ققنوس بود، به سخنرانی و شعرخوانی پرداخت.

در ادامه مجموعه شعر «یک پنجره کافی‌ست» با حضور صاحب اثر وحید سرآبادانی امید توسط مینا آقازاده معرفی و توسط مجتبی سپید از شاعران جوان شهر قم نقد و بررسی شد. 

شعرخوانی شاعرانی همچون حسن اسدی شبدیز، مجتبی سپید، حسن فرازمند، بهمن زدوار، سعید شیرین‌بیان، سیامک تهرانی و... از دیگر بخش‌های محفل ادبی ققنوس بود که اشعار در قالب‌های متنوع غزل، نیمایی، سپید و... با مضامین گوناگون خوانده شد.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این محفل ادبی که دوشنبه‌ها (یک هفته در میان) برگزار می‌شود، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.
نظر شما