پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۸
کد خبر: ۹۵۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
«یک روز غیرمعمولی» که به سفارش فرهنگ‌سرای گلستان ساخته شده و به زندگی یکی از شهدای مدافع حرم می‌پردازد، به جشنواره فیلم عمار راه یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم مستند «یک روز غیرمعمولی» که به سفارش فرهنگ‌سرای گلستان ساخته شده و به زندگی یکی از شهدای مدافع حرم می‌پردازد، به جشنواره فیلم عمار راه یافت. این فیلم مستند به سفارش فرهنگ‌سرای گلستان و در راستای ویژه برنامه‌های «روایت شیدایی» و «در کوی نیکنامان» که به تجلیل از خانواده شهدا از جمله شهدای موافع حرم می‌پردازد، ساخته شده است.

امیرپژمان حبیبیان، کارگردان و تدوینگر، علی نعمت‌الله تصویربردار و علی نظری پژوهشگر مستند داستانی «یک روز غیرمعمولی» هستند. این عوامل یک روز به خانه شهید مهدی قاضی خانی می‌روند و با شیطنت فرزندان او روبه‌رو می‌شوند. این شادی‌های کودکانه، آغازگر فیلم است.

علاقه‌مندان می‌توانند پنجشنبه هر هفته ساعت ۷:۳۰ برای شرکت در برنامه «روایت شیدایی» و «در کوی نیکنامان» که به تجلیل از خانواده شهدا از جمله شهیدان مدافع حرم می‌پردازد، به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما