شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۹۵۵۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
گروه نمایش فرهنگ‌سرای خاتم(ص) در جشنواره تئاتر یاران محراب موفق به کسب پنج عنوان شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گروه نمایش حورا به سرپرستی و کارگردانی لیلا صالحی با نمایش هبوط تا ملکوت در جشنواره تئاتر یاران محراب موفق به کسب مقام اول در طراحی لباس و مقام دوم در کارگردانی شد.

هم چنین از حبیبه بابایی بازیگر زن و نازنین زهرا نوروزی بازیگر خردسال گروه حورا تقدیر شد و جایزه اول بسیج ناحیه مسلم بن عقیل به نمایش هبوط تا ملکوت تعلق گرفت. این نمایش نامزد دریافت برترین نمایش برگزیده جشنواره یاران محراب بود .
 
در این جشنواره ۲۳ نمایش بازبینی شد و در پایان ۱۰ نمایش به مرحله رقابت جشنواره تئاتر یاران محراب راه پیدا کردند که هیئت داوران پس از سه روز برگزاری این جشنواره در پردیس تئاتر یاران محراب، به کار خود پایان داد.
 
مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندانی چون ضیا الدین دری و مسئولین سپاه برگزار شد و برنامه های متنوع فرهنگی همچون سرود و اجرای نمایش از برنامه های اختتامیه بود.
 
در بخش کارگردانی رتبه اول به امید یارندی برای نمایش «مجنون»، رتبه دوم مشترک به لیلا صالحی و زینب السادات گنجی برای نمایش‌های آدم تا آدم و هبوط تا ملکوت و رتبه سوم مشترک به سارا جودی برای نمایش خرابه شام و حسین جاویدان برای نمایش گرداب تعلق گرفت.
 
در مراسم اختتامیه این جشنواره که در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار شد، جمعی از هنرمندان به همراه تعدادی از مسئولان سپاه و هنرمندان بسیجی حضور پیدا کردند.
نظر شما