سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۳
کد خبر: ۹۵۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کتابخانه شهر فرهنگ‌سرای تهران کارگاه «ک مثل کتاب» را دوشنبه ۲۰ آذر با حضور محمدرضا یوسفی نویسنده کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه داستان‌نویسی «ک مثل کتاب» روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور محمدرضا یوسفی نویسنده کودک و نوجوان در کتابخانه شهر فرهنگ‌سرای تهران برگزار می‌شود. این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای گروه سنی نوجوان و با حضور استادان برجسته حوزه کتاب، نویسندگی و همچنین معرفی کتاب‌های برتر برگزار می‌شود. 

محمدرضا یوسفی (زاده ۱۳۳۲، همدان) نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوان است. نخستین اثر داستانی او «سال تحویل شد» بود که در سال ۱۳۵۷ منتشر شد. وی علاوه بر داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه نویسی نیز مشغول است، ولی فعالیت‌های اصلی او نویسندگی برای کودکان است. او تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر عمدتاً داستانی برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند  به فرهنگ‌سرای تهران به نشانی بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند. 
نظر شما