جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۸
کد خبر: ۹۵۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
در بیست و سومین «ایست رسانه‌ای» مطرح شد
بیست و سومین شماره هفته‌نامه ایست رسانه‌ای با بررسی موضوع «استارت‌آپ‌ها» توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و سومین شماره هفته‌نامه ایست رسانه‌ای با بررسی موضوع «استارت‌آپ‌ها» توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این نشریه با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه  شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

انتشار نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

تا کنون علاوه بر پیش‌شماره این نشریه با موضوع اثرات فضای مجازی بر سبک زندگی، شماره‌های دیگر این هفته‌نامه با موضوع‌های حیا و اخلاق در فضای مجازی، خانواده اولین کلینیک سواد رسانه، کارآفرینی در فضای مجازی منتشر شده است.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را در سایت resaneh.farhangsara.ir و کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

نظر شما