جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۴
کد خبر: ۹۵۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
در سی و سومین ویژه‌برنامه «روز فرهنگ» از نویسنده و پژوهشگر نمونه منطقه ۱۴ «مهناز فاضل قاضیانی» در خانه فرهنگ فرشته آزادی تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سی و سومین ویژه‌برنامه «روز فرهنگ» در روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۰ از نویسنده و پژوهشگر نمونه منطقه ۱۴ «مهناز فاضل قاضیانی» به پاس تلاش‌های علمی و فرهنگی وی در خانه فرهنگ فرشته آزادی تجلیل می‌شود. 

مهناز فاضل قاضیانی دارای مدرک فوق لیسانس مشاوره شغلی از دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، عضو سازمان نظام مشاوره ایران، دارای سابقه ۲۵ ساله تدریس در آموزش و پرورش و کسب مقام معلم نمونه منطقه ۱۴ در سال ۹۲ و ۹۴ است. وی برگزیده دوازدهمین، سیزدهمین و چهاردهمین دوره معلم پژوهنده در منطقه ۱۴ از سال ۸۸ تا ۹۱ بوده و کتاب‌های «دانستنی‌های بلوغ برای دختران» و «خلاقیت را خلق کنید» را تألیف کرده و سخنرانی‌هایی با موضوع روانشناسی در حوزه فردی، خانواده، روابط میان فردی و روابط اجتماعی در محافل علمی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد.

اجرای دو قطعه سرود به زبان انگلیسی توسط گروه سرود خانه فرهنگ فرشته آزادی و اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ بخشی از این برنامه خواهد بود. 

خانه فرهنگ فرشته آزادی در بزرگراه شهید محلاتی، بلوار پاسدار گمنام غربی، میدان امام حسن مجتبی (ع)، خیابان فرشته آزادی واقع است. 

نظر شما