پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۷
کد خبر: ۹۵۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار دیدنی نقاشی موزاییک «مریم دلیلی» را در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
نمایشگاه «سپید رنگ و سپند هنر» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «سپید رنگ و سپند هنر» مجموعه‌ای از نقاشی‌های موزاییک بانوی هنرمند «مریم دلیلی» است که چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۶ در تالار یک نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا ۲۹ این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

مریم دلیلی دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است و در حال حاضر مدیریت کارگاه نقاشی موزاییک موسسه فرهنگی هنری سپند هنر را بر عهده دارد و تاکنون پروژه‌های اجرایی مهمی را اجرا و نمایشگاه‌های مختلفی در این رشته برپا کرده است. 

فعالیت در رشته معرق کاشی و نقاشی موزاییک از سال ۸۲، مدرس کارگاه‌های نقاشی موزاییک در موسسه فرهنگی هنری سپند هنر، صدا و سیما (شبکه جام جم، خانه مهر، به خانه بر می‌گردیم، شبکه دو برنامه فرش سپید)، تعلیم بیش از ۳۰۰۰ هنرجو در رشته نقاشی موزاییک، معرفی بیش از ۵۰ هنرجوی برتر برای اجرای پروژه‌های شهری، موسس اولین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای موزاییک کاشی و سرامیک و برگزاری اولین آزمون استاندارد موزاییک کاشی و سرامیک و ... در کارنامه هنری این هنرمند به چشم می‌خورد.  

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره۴۴۰۰۰۲۰۳  تماس بگیرند.

 
نظر شما