سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۹۵۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کتابخانه اندیشه در نشست راویان اندیشه به معرفی و بررسی مجموعه نمایشنامه «عروسی چاه» اثر امیر دژاکام می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست راویان اندیشه از سری برنامه‌های کتابخانه فرهنگ‌سرای اندیشه است که به نقد و بررسی داستانی از ‌داستان‌های کوتاه فارسی می‌پردازد و در این نوبت به معرفی و بررسی مجموعه نمایشنامه «عروسی چاه» اثر امیر دژاکام اختصاص دارد. 

موضوع محوری این نمایشنامه‌ها، داستان‌های فارسی و آثاری از ادبیات ایرانی است. شهرزاد، ترانه دختر شاه پریون، بازی‌نامه فرود، محرمانه خسروی، ضیافت شیطان، عروسی چاه، زیباترین گل‌های قالی و مجلس سیاووش‌خوانی عناوین نمایشنامه‌هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده است. امیر دژاکام تا کنون آثاری زیادی چون «غزل در حریر»، «پسر کارون»، «اعجاز عشق»، «پرده‌های نیلگون»، «آسمان و زمین» و «کشت دین» را روی صحنه برده است.

نمایشنامه عروسی چاه توسط بازیگرانی همچون بهرام ابراهیمی، آرش دادگر، تینو صالحی، آزاده آقاجانی، ابوالفضل جمشیدی، حسین شهبازی و امیر دژاکام خوانش می‌شود.

در این برنامه که روز شنبه ۲۵ آذر ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، رحمت امینی، آرش دادگر و امیر دژاکام حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۳۹۷۷۰ تماس بگیرند. 
نظر شما