شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۵۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
نمایش شاد و موزیکال «خاله ریزه و شیپور سحر آمیز» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن کیش و نیلوفر ابراهیمی در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد، موزیکال و خانوادگی «خاله ریزه و شیپور سحر آمیز» کاری از گروه هنری تاک، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی، از یکشنبه ۲۶ آذر تا ۶ بهمن ماه همه روزه (به جز دوشنبه‌ها) ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
 
در قصه این نمایش آمده که خاله ریزه سعی می‌کند با کمک از هوش و خلاقیت خود و همچنین شیپور سحرآمیزش، از پس مشکلات و ماجراهایی که برایش در جنگل اتفاق می‌افند، برآید و ادامه ماجرا ...
  
نمایش آموزنده «خاله ریزه و شیپور سحر آمیز» دوازدهمین نمایش از گروه هنری تاک که در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود، سعی دارد علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی در خصوص استفاده از فکر و هوش در مقابله با مشکلات را به آنان آموزش دهد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و با شماره 8 - 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما