جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۱
کد خبر: ۹۵۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
بازی «اتاق فرار» در مرکز آموزش فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بازی مهیج «اتاق فرار» در مرکز آموزش فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد. ایده اولیه این بازی از بازی‌های رایانه‌ای گرفته شده است. بر خلاف روال معمول که بازی‌های رایانه‌ای از واقعیت ایده گرفته‌اند، این بازی که آغاز آن از شرق آسیا بوده و هم‌اکنون در اروپا و آمریکا مورد استقبال قرار گرفته است، محیط یک بازی رایانه‌ای را در واقعیت شبیه‌سازی می‌کند.

مراحل بازی در اتاق فرار (ESCAPEROOM):
اگر از حل معما و ماجراجویی لذت می‌برید، این بازی و تجربه جدید را از دست ندهید. یک ساعت از موبایل و تبلت و فضای مجازی فاصله بگیرید و درگیرِ یک سناریو جذاب شوید. با بسته شدنِ در به خودتان می‌گویید: «حالا چه طوری بیام بیرون؟» به نظر ساده می‌آید ولی اینطور نیست. کار سختی در پیش دارید: تعداد زیادی قفل و رمز و نقشه و معما که شما را به عمق یک داستان واقعی می‌برد. 

نحوه انجام بازی:
شما به همراه دوستانتان وارد یک اتاق با تم و داستان مشخص می‌شوید و باید بتوانید در زمان مشخصی، با حل معماهای طرح‌شده از اتاق خارج شوید. مدیر بازی با استفاده از دوربین مدار بسته شما را می‌بیند و در صورتی که نیاز داشته باشید از طریق مانیتوری که در اتاق قرار داده شده است، به شما کمک می‌کند.

طراحی اتاق‌ها:
طراحی اتاق‌ها و معماها برای اتاق‌های فرار توسط تیم Escaperoom.ir انجام شده است.

علاقه‌مندان برای تجربه این بازی جذاب می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۷۸۲ و ۹۳۶۸۷۵۵۱۳۲ تماس بگیرند. 

نظر شما