جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۵۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
گزارش‌های «فرهنگ در یک نگاه» به همت مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران منتشر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران گزارش‌های «فرهنگ در یک نگاه» را با هدف رصد و معرفی مفاهیم و شاخص‌های فرهنگی برای تصمیم گیران و برنامه ریزان تولید و منتشر می‌کند. تا کنون دو شماره از این گزارش‌ها منتشر شده و «مهم‌ترین مسائل فرهنگی شهر تهران در افق ۵ ساله به ترتیب اهمیت» و «توزیع میانگین برخی از ارزش‌های بنیادین» موضوعات دو شماره نخست بودند. 

منبع این گزارش‌ها که به صورت گرافیکی و داده نما آماده می‌شوند، پژوهش‌هایی است که در سال‌های اخیر در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران انجام شده و نتایج برخی از آنها در قالب کتاب به چاپ رسیده است. مخاطب «فرهنگ در یک نگاه» علاوه بر مدیران فرهنگی، شهروندان تهرانی هستند.

گزارش‌های «فرهنگ در یک نگاه» هر دو هفته یک بار برای انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و صفحات فضای مجازی سازمان‌های شهرداری تهران تولید و ارائه می‌شود. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران و گزارش‌های «فرهنگ در یک نگاه» می‌توانند به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر شمالی، بن‌بست مهربان، پلاک ۲ مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۴۸۶۹۲۷ تماس بگیرند. سامانه رصد فرهنگی به نشانی rasadfarhangi.ir نیز برای ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس است. 
نظر شما