پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۶
کد خبر: ۹۵۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
واحد آموزش فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌کند
سلسله نشست‌های نمایش و نقد فیلم‌های سینمایی روز دنیا به زبان انگلیسی در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های نمایش و نقد فیلم‌های سینمایی روز دنیا به زبان انگلیسی در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. این نشست‌ها یکشنبه‌ها به صورت یک هفته در میان از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در روزهای ۲۶ آذر، ۳ و ۲۴ دی، ۸ و ۲۴ بهمن و ۶ و ۲۰ اسفند در آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری پذیرای علاقه‌مندان است و جواد ابره دری، فاطمه سادات جوادزاده، سودابه شیری و زهرا دبیری به عنوان کارشناسان برنامه حضور خواهند داشت.

تقویت مهارت‌های فردی در شرح داستان فیلم و انیمیشن‌های مطرح به زبان اصلی، ایجاد انگیزه علمی بین فراگیران نوجوان، تقویت روحیه مشارکت‌جویی و هم‌اندیشی، ارتقای سطح علمی و آموزشی فراگیران و تکمیل دایره لغات زبان انگلیسی و آشنایی جوانان به کسب مهارت‌های نوین از طریق  تماشای فیلم و تسلط بر زبان‌های بین‌المللی از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های آموزشی این مرکز فرهنگی می‌توانند به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.
نظر شما