پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۹۵۷۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
همزمان با سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید_اشتغال» در قالب برنامه «جلوه‌های رویش» از کارآفرین محله شاهد، سه شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی غدیر تجلیل می‌شود.
«جلوه‌های رویش »؛ ویژه برنامه تجلیل از کارآفرین برتر منطقه چهاردهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید_اشتغال» و مردمی شدن اقتصاد و نقش آفرینی مردم، ضمن شناسایی کارآفرینان برتر محلات منطقه چهارده، در قالب برنامه «جلوه‌های رویش» از آن‌ها تقدیر می‌شود.

این برنامه که با هدف شناسایی و تقدیر از کارآفرینان محلات منطقه چهارده در طول فصل پاییز اجرا می‌شود و سومین برنامه به تقدیر از محمد کاظمی کارآفرین برتر محله شاهد اختصاص دارد.

محمد کاظمی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی و دبیر سابق آموزش و پرورش و مدیر موسسه آموزشی نیکوکاری رعد شرق در منطقه چهارده است، ۶۰ تن از معلولان جسمی، حرکتی، کم شنوا و کم بینا را در رشته‌های معرق، طراحی و نقاشی، کامپیوتر، منبت کاری، پیکره تراشی، چرم دوزی و مهارت‌های زندگی به صورت رایگان از سال ۸۶ آموزش داده که به تولید محصول مشغولند و با هدف کارآفرینی و کسب درآمد، محصولات تولیدی را به بازار عرضه می‌کند.
 
در مراسم تقدیر از کارآفرین برتر محله شاهد، که با هماهنگی خانه فرهنگ شهید اندرزگو و با حضور مسئولان فرهنگ‌سرای اخلاق، شورا یاران و شخصیت‌های محلی منطقه‌ای انجام می‌شود علاوه بر اجرای نمایش و موسیقی توسط کارآفرینان و سخنرانی مسئولان، لوح تقدیر مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و هدیه فرهنگی اهدا می‌شود.

مجتمع فرهنگی غدیر در بزرگراه محلاتی، کندرو اتوبان امام علی(ع) شمال، ابتدای بلوار پاسدار گمنام واقع است.
نظر شما