جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۵۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
مجموعه آثار نقاشی با نام «نیمه دوم عمر» در نگارخانه آبی فرهنگ‌سرای امید در معرض دید قرار دارد.
نمایشگاه نقاشی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در فرهنگ‌سرای امیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای امید در راستای اهداف فرهنگی آموزشی خود و برای ایجاد امید به آینده و انگیزه در بین سالمندان با فراخوان عمومی از تمامی سالمندان علاقه‌مند به «نقاشی» دعوت کرده است تا با حضور در دوره‌های آموزشی منسجم و هدفمند زیر نظر مربیان مجرب به فراگیری این هنر پوبا و مفرح به‌صورت رایگان پرداخته و اوقات سودمندی را ایجاد کنند.

در همین راستا حدود ۲۰ نفر از مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌هایی که علاقه وافری به نقاشی داشتند در این دوره‌ها شرکت کردند. برای اولین با در کشور آثار هنری افرادی که در بزرگسالی هنر نقاشی را آموختند به‌صورت گروهی و در یک نمایشگاه واحد در معرض دید قرار می‌گیرد.

 این نمایشگاه نقاشی با ۲۰ اثر هنری با مداد رنگی و به سبک رئال برگزار شده و تا اول دیماه  از ساعت ۸ تا ۱۷ در نگارخانه آبی فرهنگ‌سرای امید برای بازدید علاقه‌مندان و دوستداران هنر برقرار است. 

از نکات جالب توجه این نمایشگاه بازدید فرزندان، نوه‌ها و خانواده‌ها برای دیدن نقاشی پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های خود است که فضایی پر از شور و احساس را موجب شده است.

این افراد نزدیک به یکسال زیر نظر مریم طهماسبی آموزش‌های لازم را گذرانده اند و این نمایشگاه با هدایت و سرپرستی ایشان برگزار شده است.

دوستداران هنر برای کسب آگاهی بیشتر به نشانی :خیابان ۱۷ شهریور – خبابان خشکبارچی –پارک خیام-فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما