پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۳
کد خبر: ۹۵۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
فیلم سینمایی «سی‌صد و شونزده» در کانون فیلم فرهنگ‌سرای امید چهارشنبه‌ ۲۹ آذر نمایش نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقدو بررسی فیلم سینمایی «سی‌صد و شونزده»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «سی‌صد‌وشونزده» دومین ساخته پیمان حقانی در گروه هنر و تجربه اکران شده است. 

فیلم «سی‌صد و شونزده» در جشنواره میل ولی سانفرانسیسکو، شصت و سومین جشنواره مانهایم آلمان، جشنواره پراگ و دانشگاه UCLA به نمایش درآمده است. اولین ساخته پیمان حقانی به نام «مردی که گیلاس‌هایش را خورد» در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

 فیلم «سی‌صد و شونزده» خلاصه داستان زندگی زنی است که خاطرات زندگی و کشورش را از پیش از تولد تا لحظه مرگ روایت می‌کند. داستان 63 سال زندگی که بیشتر از طریق کفش‌ها و پاهاى شخصیت‌هاى فیلم روایت می‌شود. داستانی پر حادثه که هم انقلاب و هم جنگ ۸ ساله ایران را در بردارد. در فیلمی که هیچ یک از شخصیت‌هایش دیده نمی‌شوند و اولین نمونه در نوع خودش است با صحنه هایی عجیب از جنگ ، انقلاب ، عشق ، تولید مثل ، امید و زندگی و مرگ مواجه می‌شویم. 

شما به فیلمی دعوت شده اید که باید چهره تک تک شخصیت‌هایش را خود ترسیم کنید. فیلمی با داستان‌هایی خنده دار،غم انگیز و حتی عجیب.

فیلم «سی‌صد و شونزده» چهارشنبه ۲۹ آذر و ازساعت ۱۷ با حضور حمید عبدالحسینی و افشین فکوری و جمعی از علاقه‌مندان به هنرهفتم درسالن خیام فرهنگ‌سرای امید به نمایش درخواهد آمد و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

دوستداران هنر برای کسب آگاهی بیشتر به نشانی: خیابان ۱۷ شهریور – خیابان خشکبارچی –پارک خیام- فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و با شماره 33303843 تماس بگیرند.
نظر شما