جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۹۵۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از بافت بیش از ۶۰ دست لباس گرم برای کودکان کار در این مرکز خبر داد.
بافت بیش از ۶۰ دست لباس گرم برای کودکان کار در فرهنگ‌سرای کار و تعاونبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور درباره بافت بیش از ۶۰ دست لباس گرم برای کودکان کار گفت: فرهنگ‌سرای کار و تعاون در ادامه فعالیت فرهنگی خود همپای همشهری محله منطقه ۹ و بانوان خیر منطقه در طرح پویش بافت لباس گرم برای کودکان کار مشارکت کرد و تاکنون بیش از ۶۰ دست لباس گرم برای کودکان کار بافته شده است.
 
وی افزود: پویش مردمی بافت لباس گرم برای کودکان کار با رسیدن فصل سرما در اواخر آبان ماه راه‌اندازی شد و شهروندان نیکوکار منطقه ۹ به همراه کانون بانوان فعال فرهنگ‌سرای کار و تعاون به صورت خودجوش و کاملاً خیرخواهانه در این کار خیر مشارکت کردند.

ریس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: با در اختیار ملزومات و مواد اولیه رایگان، این طرح در فرهنگ‌سرای کار و تعاون کلید خورد تا بانوانی که در این کار مهارت داشتند مهارت‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که تعداد زیادی از بانوان در این طرح شرکت کردند و در مدت ۱۰ روز بعد از آموزش لباس آستین بلند، ژاکت، شال و کلاه بیش از ۶۰ دست لباس گرم بافته شد.
 
جعفرپور به همدلی هم محله‌ای‌ها در این پویش اشاره می‌کرد و گفت: این پویش در کنار فعالیت خیرخواهانه‌اش نقاط قوت بسیاری داشت. برای مثال در ابتدای کار بانوان با نگرش نذر فرهنگی وارد این راه شدند اما این پویش باعث شد تا بانوان توانمند از یکدیگر مهارت‌های مختلف را فراگیرند و آن را با هم به اشتراک بگذارند. که امیدواریم این همدلی‌ها ادامه داشته باشد.
 
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون همچنین گفت: در این طرح هیچ چیز به اندازه لبخند رضایت کودکان کار برای ما رضایت‌بخش نبود.

فرهنگ سرای کار به نشانی: بزرگراه یادگار امام جنوب(ره)، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 واقع شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرید.
نظر شما