پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۹۵۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کانون خادم الشهدای فرهنگ‌سرای رضوان به مناسبت بلندترین شب سال «شب یلدای شهدایی» را پنجشنبه ۳۰ آذر در کنار مزار مطهر شهدای قطعه ۲۶ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون خادم الشهدای فرهنگ‌سرای رضوان به مناسبت بلندترین شب سال «شب یلدای شهدایی» را پنجشنبه ۳۰ آذر در کنار مزار مطهر شهدای قطعه ۲۶ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌کند. هدف از اجرای این مراسم زنده نگه داشتن یاد شهداست، افرادی که برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) از خانواده خود دل کنده و جان خود را فدا کرده‌اند و خانواده آنها بدون عزیزان خود شب یلدا را جشن می‌گیرند. 

به همین منظور برنامه «شب یلدای شهدایی» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ پنجشنبه ۳۰ آذر ماه با حضور خانواده شهدا و همراه با قرائت قرآن، شعرخوانی در مدح حضرت صاحب‌الزمان (عج)، روایتگری، عطر افشانی و نثار گل به مزار پاک شهدا برگزار می‌شود و زائران گلزار شهدا در این برنامه میوه‌های انار که مزین به وصیت‌نامه شهداست را از دست خانواده‌های شهدای مدافع حرم هدیه می‌گیرند. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای رضوان به نشانی بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس تاریخی امام خمینی (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما