جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
با حضور شاعران در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود
بیست و دومین برنامه از سلسله‌نشست‌های ادبی «یک جرعه شعر» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان معاصر به مناسبت گرامی‌داشت یلدای ایرانی در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و دومین برنامه از سلسله نشست‌های  ادبی «یک جرعه شعر» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان معاصر به مناسبت گرامی داشت یلدای ایرانی روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 

 در این ویژه‌برنامه شاعران نام آشنایی همچون رضا عبداللهی، پیمان سلیمانی، حسن اسدی، مهرداد محمدی، کامران شرفشاهی، رضوان ابوترابی، حمید سروش، امید چاوشی، امیر یزدانی نژاد، فرهاد سالاری، همایون حسینیان، مریم طاهریان، محبوبه راه‌پیما و سمانه ارجمندی در کنار کوروس احمدی حضور خواهند داشت. همچنین سامی تحصیلداری، نوید مولوی، مهرداد بابایی و پیمان پناهی در این برنامه به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. 

ویژه‌برنامه ادبی «یک جرعه شعر» با نگاهی کارشناسانه با اجرای برنامه‌های فرهنگی ادبی و هنری و نقد و خوانش اشعار شاعران معاصر هر هفته سعی دارد علاوه بر پیشبرد ماهیت شعر و ادبیات فارسی در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی گام شایسته‌ای بردارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این محفل ادبی می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن: ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.
نظر شما