جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۲
کد خبر: ۹۵۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
طاهره ایبد با حضور در برنامه «کتابخانه محله ما» کتابخانه شهربانو به منظور تشویق بچه‌ها به مطالعه از فواید کتاب و کتاب‌خوانی می‌گویند.
خالق «خروس جنگی» میهمان کتابخانه محله مابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه کتابخانه محله ما در کتابخانه شهربانو اجرا می‌شود تا بچه‌ها را به کتاب خواندن تشویق کند و یکی از راه‌ها برای علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به مطالعه، دیدار با نویسندگان و تصویرگران و شنیدن داستان‌ها و تجربه هاشان است.

طاهره ایبد نویسنده کودک، در این برنامه علاوه بر خواندن داستان و نقد آن، فنون داستان نویسی را به علاقه‌مندان یاد می‌دهد و تازه‌های نشر در حوزه کتاب را به مخاطبان معرفی می‌کند.

طاهره ایبد، داستان نويس و متولد ۱۳۴۲ در شیراز است. از سال ۱۳۶۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری سازمان تبليغات اسلامي، انتشارات سروش و روزنامه آفتابگردان فعالیت ادبي داشته است. نخستین اثر او، در قالب داستان بلند و با نام «صالح» است، که کانون پرورش فکری کودکان در سال ۱۳۶۲ آن را منتشر کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه «کتابخانه محله ما» می‌توانند ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه به کتابخانه شهربانو واقع در نارمک، جانبازان غربی، خیابان ۱۶ متری لشکر، روبروی پارک کوثر مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۶۹۱۵۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما