سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۹۵۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نمایشگاه حاضر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سوم تا ششم دی ماه در این نمایشگاه حاضر می‌شود. 

غرفه فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در سالن A38 است و در آن به ارائه فناوری‌های بومی‌سازی شده توسط مدیریت‌های آموزش، کتابخانه‌ها، فاوا و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری با محوریت «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه‌های دیجیتال شهری» می‌پردازد. 

این فناوری‌ها در قالب محصولات واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و کتاب گویا ویژه نابینایان با موضوعات شهر هوشمند، فناوری اطلاعات، رسانه و فضای مجازی، کتابخانه هوشمند، سیستم سامانه هواپیمایی (ورژن ۲)، سیستم هوشمندسازی اماکن عمومی مانند هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌ها، پارک‌ها و ایجاد مراکز مشاوره برای آموزش هوشمندسازی ارائه می‌شود. 

در این نمایشگاه ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، تولیدات نوین، صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات حوزه حمل و نقل و خدمات شهری را به نمایش گذاشته‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از سوم تا ششم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در تهران، بزرگراه چمران جنوب به شمال، بعد از پل یادگار امام مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما