پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۹۵۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
نشست نقد و بررسی رمان «شب ناسور» روز چهارشنبه ۶ دی ماه به همت کتابخانه فردوسی منطقه ۱۲ با حضور نویسنده اثر و محمدرضا بایرامی نویسنده و منتقد برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی رمان «شب ناسور» روز چهارشنبه ۶ دی ماه ساعت ۱۶ به همت کتابخانه فردوسی منطقه ۱۲ با حضور ابراهیم حسن بیگی نویسنده اثر و محمدرضا بایرامی نویسنده و منتقد در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای عترت برگزار می‌شود. 

تازه‌ترین رمان ابراهیم حسن بیگی با عنوان «شب ناسور» را انتشارات موزه عبرت ایران چاپ کرده و رجعتی به سوی داستان‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی است. در این رمان نویسنده داستانی را با تم روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‌های ساواک برای مقابله با انقلابیون را در قالب داستانی بلند به تصویر کشیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۶۲۰۸۲ تماس بگیرند و یا برای شرکت در نشست به نشانی خیابان  ۱۷ شهریور شمالی، بالاتر از خیابان خشکبارچی، نبش کوچه اعرابی، فرهنگ‌سرای عترت مراجعه کنند. 

برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای عترت می‌توانید به نشانی http://12.farhangsara.ir مراجعه کنید.

برای عضویت در سامانه اطلاع‌رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲، عدد ۱۲ را به سامانه ۳۰۰۰۵۷۲۰۱۲ پیامک کنید.

ضمناً نشانی فرهنگ‌سرای عترت در فضای مجازی به شرح زیر است:
کانال تلگرامی فرهنگ‌سرای عترت: @farhangsara_etrat
صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای عترت: farhangsara_etrat

نظر شما