شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۶
کد خبر: ۹۵۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه سوم دی ماه از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه با عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران روز یکشنبه سوم دی ماه از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کردند. 
 
رییس سازمان فرهنگی هنری پس از حضور در افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، از بخش‌های گوناگون این نمایشگاه دیدن کرد و پس از آن در نخستین نمایشگاه جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته حاضر شد. 
 
محمود صلاحی در حاشیه این بازدید گفت: این نمایشگاه نمایانگر توانمندی تولیدات داخلی با کیفیت روز دنیاست و خودروهای مسافربری درون شهری و برون شهری و خودروهای ویژه جمع آوری پسماند و دیگر امکاناتی که به ارائه بهتر خدمات شهری کمک می‌کند، به نمایش در آمده است. 
 
وی افزود: امیدوارم شهرداران کلان‌شهرهای کشور از نمایشگاه بازدید کنند و ببینند این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری کار می‌کند و ثمر داده است. باید ببینیم که صنعتگران ما در داخل چه مجاهدتی کرده‌اند، این خودروها هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم از لحاظ قیمت با نمونه‌های خارجی قابل مقایسه نیست. 
 
رییس سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: وقتی امروز از اهمیت اشتغال صحبت می‌کنیم، می‌توانیم خریدهای شهرداری‌های کشور را از نمایشگاه‌هایی مانند این نمایشگاه انجام دهیم. 
 
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نمایشگاه حاضر شده است. غرفه فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در سالن 38A است و در آن به ارائه فناوری‌های بومی‌سازی شده توسط مدیریت‌های آموزش، کتابخانه‌ها، فاوا و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری با محوریت «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه‌های دیجیتال شهری» می‌پردازد. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از سوم تا ششم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در تهران، بزرگراه چمران جنوب به شمال، بعد از پل یادگار امام مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما