پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۵۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
فرهنگ‌سرای بهاران با مشارکت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران نشستی را با عنوان «قدس پایتخت ابدی فلسطین» یکشنبه ۱۰ دی ساعت ۱۴ در سالن همایش و نگارخانه بهاران برگزار می‌کند.
نشست هم اندیشی «قدس پایتخت ابدی فلسطین» در منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ با هدف حمایت از فلسطین و دفاع از قدس شریف و محکوم کردن تصمیم نابخردانه و نسنجیده رییس جمهور آمریکا در خصوص تغییر پایتخت اسرائیل از تل آویو به قدس شریف و واکنش‌های بسیاری در سراسر جهان با مشارکت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران نشستی را با عنوان «قدس پایتخت ابدی فلسطین» و به همین منظور نشست و نمایشگاه عکسی در نگارخانه بهاران برپا می‌کند.

مسئله فلسطین و بیت المقدس همواره برای جمهوری اسلامی ایران یکی از موضوعات مهم و اساسی بوده و حمایت از آن در تاروپود ایدئولوژی نظام تنیده شده است. از همین رو است که مقام معظم رهبری در دیدار با سران سه قوه و مسوولان نظام، ادعای دشمنان اسلام درباره اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را ناشی از ناتوانی و عجز آنها دانست و افزود: دنیای اسلام بدون شک در مقابل این توطئه می‌ایستد و صهیونیست‌ها با این کار ضربه بزرگ‌تری می‌خورند و فلسطین عزیز بدون تردید سرانجام آزاد خواهد شد.

این برنامه با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، حسین ریوران رییس هیات امنای اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و کارشناس مسایل خاورمیانه، خالد القدومی رییس دفتر حمص در ایران، محمد حاجی سلطانی رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۷، سرهنگ خسروی فرمانده سپاه حبیب ابن مظاهر، مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷، روحانیان و ائمه جماعات مناطق برگزار می‌شود.

در حاشیه این نشست نمایشگاه عکسی با عنوان «قدس، پایتخت ابدی فلسطین» در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهاران افتتاح می‌شود.
 
به گفته سید ابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری این نمایشگاه در مخالفت با طرح جنجالی ترامپ و اعلام حمایت از قدس شریف به عنوان «پایتخت ابدی فلسطین» که در آن تعداد ۳۰ قطعه عکس با مضامین فلسطین، مقاومت اسلامی و همت برای آزادی قدس شریف به نمایش گذاشته می‌شود.

از علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌شود به نگارخانه بهاران واقع در میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگ‌سرای بهاران مراجعه کنند. شماره تماس 66231119 برای آگاهی بیشتر اعلام شده است.

نظر شما